الإمام ناصر محمد اليمانيّ
26 - ذو القعدة - 1441 هـ
17 - 07 - 2020 مـ
۲۷-تیر-۱۳۹۹ه.ش.
9:40 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332950
___________

ای جماعت عرب و عجم! به دلیل خشم پروردگار نسبت به روگردانان از کتاب؛ گرفتاری و اندوه تشدید خواهد شد...

انصار پیشگام برگزیده عزیزم! سلام خدا و رحمت و برکات و نعیم رضوانش بر شما باد. این انتظار از شما می‌رفت که به دلیل بدر [زودهنگام] ماه ذی‌القعده امسال (۱۴۴۱/۱۳۹۹) در شنبه شب/ شب یکشنبه؛ [در امر تبلیغ] از خود جنب و جوشی نشان داده و توفان برپاکنید. دلیل این بدر زود هنگام، رسیدن خورشید به ماه و تولد هلال قبل از کسوف بود و خورشید با هلال ماه اجتماع کرد و این یک نشانه کیهانی است و آنها را به تحدی می‌کشم که دلیلی علمی برای کامل شدن بدر ماه ذی‌القعده در روز شنبه/شب یکشنبه پیدا کنند. این امر تنها یک دلیل دارد، باید هلال ذی‌القعده قبل از کسوف متولد شده و خورشید در صبح [ضحی] یکشنبه با هلال ماه اجتماع کرده باشد. این یعنی کسوف خورشید در یمن و جزیره العرب که در تاریخ اول ذی‌القعده رخ داد. چطور بعد از وقوع این کسوف خورشیدی، فرصت را از دست دادید؟ چون [ با وقوع این کسوف] برای کسانی که نمی‌دانند خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از کسوف متولد شده و خورشید با هلال ماه اجتماع کرده؛ موضوع روشن می‌شود. شما از خلال کسوفی که در سرزمین‌های عربی در اول ذی‌القعده، قابل رؤیت بود متوجه این امر می‌شوید و حقیقت ادراک [رسیدن خورشید به ماه] از شب نیمه ماه روشن می‌گردد؛ چون بدر و کامل شدن ماه، در شنبه شب/ شب یکشنبه به صورت زودهنگام رخ داد. من در برابر دانشمندان نجوم حجتی محکم آوردم؛ اما انصار می‌خواهند بعد از وقوع یک رخداد، درباره آن بیانی بنویسم.
مگر به مسلمانان و تمام مردم عالم نگفته بودم که در هلال ماه ذی‌القعده، خورشید به ماه خواهد رسید و هلال قبل از کسوف متولد شده و خورشید با هلال ماه اجتماع خواهد کرد و لذا بر اساس ادراک، اول ذی‌القعده غروب شنبه/شب یکشنبه خواهد بود؟ و این یعنی نیمه ماه ذی‌القعده روز شنبه/شب یکشنبه است و برای همه، این نشانه الهی کیهانی روشن شد؛ چون این بار وقوع ادراک به عنوان نشانه تصدیق، همراه با وقوع کسوف خورشیدی بر فراز جزیره العرب بود. اما بعضی از انصار می‌خواهند رؤیت هلال ماه ذی‌القعده بعد غروب آفتاب شنبه،[شب یکشنبه] ثابت شود. چطور چنین امری ممکن است؟ چون در آن زمان هلال ذی‌القعده در حالت ادراک بود و ما گفتیم خورشید به ماه خواهد رسید و در صبح [ضحی] یکشنبه اول ذی‌القعده، خورشید با هلال ماه اجتماع خواهد کرد و دلیلش این است که خورشید به ماه رسیده و هلال، قبل از کسوف مرئی که صبح یکشنبه آخر شوال [براساس تاریخ شما] رخ داد، متولد شده‌است و شما ای مردم عرب! شاهد تکرار نشانه ادراک در آسمان جزیره العرب، نشانه تصدیق خلیفه خدا امام مهدی ناصر محمد یمانی در عالم حقایق و واقعیات هستید و برای بدر زود هنگام ماه ذی‌القعده در روز شنبه/ شب یکشنبه تنها و تنها یک علت علمی پیدا می‌کنید و آن این است که باید خورشید به ماه رسیده و هلال در روز شنبه متولد شده و بعد از تولد ، در شنبه شب/ شب یکشنبه، شب اول ذی‌القعده [قبل از غروب خورشید]غروب کرده باشد و خورشید درصبح یکشنبه با هلال ماه اجتماع کرده باشد. اگر نشانه ادراک رخ نداده بود، نیمه ماه ذی‌القعده در غروب شنبه/شب یکشنبه رخ نمی‌داد و بدر ماه در این شب کامل نمی‌شد ، درحالی‌که تمام دانشمندان نجوم می‌دانند آغازِ فلکیِ ماه ذی‌القعده شب دوشنبه است و هیچ‌کس در میان مردم جهان را پیدا نمی‌کنید که بگوید آغازِ فلکیِ ماه ذی‌القعده؛ غروب روز شنبه در شب یکشنبه است [چون هنوز اقتران مرکزی که همان کسوف خورشیدی است، رخ نداده است] ، جز امام مهدی ناصر محمد یمانی. چون من می‌دانم خورشید در شب یکشنبه به ماه رسید و هلال قبل از کسوف متولد شد و خورشید با هلال ماه اقتران پیدا کرد. برای همین بدر ذی‌القعده امسال، قبل از موعد مورد انتظار بر اساس آغاز فلکی آن، کامل شد و برای همگان روشن گردید که غروب شنبه/ شب یکشنبه واقعاً شب نیمه ماه بود ولی این نشانه کیهانی یعنی ادراک باعث متذکر شدن مردم جهان نشد! و حکم با خداوند است که او خیرالفاصلین است.
به دلیل خشم پروردگار نسبت به روگردانان از کتاب خدا قرآن عظیم، گرفتاری و اندوه عجم وعرب تشدید خواهد شد؛ و چه کسی آنان را از عذابی که بر دروازه‌هاست، نجات خواهد داد؟ زمان ظهور، با نزول شرّ و عذابی گسترده، نزدیک شده‌است و جز خداوند هرگز برای آنان ولیّ و نصیری وجود ندارد و نخواهد داشت؛ ای دونالد ترامپ و ای تصمیم‌گیرندگانی که مانند او بوده و بر تخت‌های قدرت در کشورهای عربی تکیه زده‌اید!..علمای مسلمین و تصمیم‌سازان و علمای بزرگ [کشورهای] عربی هم از بدترین موجوداتی هستند که از کتاب خدا قرآن عظیم رومی‌گردانند. چه کسی عذاب سوء ناشی از رجز دردناک و مستمری را که ویروس کرونا می‌نامند از سرشان رفع خواهد کرد؟ همچنین امریکا بیشترین سهم [نصیب الأسد]* را از آن می‌برد و همچنین امریکا بیشترین سهم [نصیب الأسد] را از شرّ سیارک عذاب قریب الوقوع خواهد داشت و آنها آن را دور می‌بینند درحالی‌که ما آن را نزدیک می‌بینیم. حکومت دونالد ترامپ و یارانش از مسیحیان صهیونیست‌اند؛ آنها از مسیحیان نصارا نیستند؛ کسانی که در کاخ سفید تحت رهبری دونالد ترامپ [دشمن اول خداوند و کتابش قرآن عظیم] هستند؛ از گروه متنصرین [ یهودیان به ظاهر مسیحی شده] هستند و این از روی گمراه بودنشان نیست؛ بلکه آنها می‌دانند این حقّ آمده از نزد پروردگارشان است ولی از حق کراهت دارند؛ آیا خداوند بهترین حکم کننده نیست؟

وسلامٌ على المُرسَلين، والحمدُ للهِ ربِّ العالمين..
خليفةُ الله وعبدُه الإمام المهديّ ناصرُ محمدٍ اليمانيّ
ــــــــــــــــــــــــــــ
*
نصیب الأسد= در شکار، شیر همیشه بیشترین سهم را از لاشه می‌برد