In de naam van Allah/God de meest barmhartige de meest genadevolle, vrede zij met alle boodschappers en de meeste dank aan Allah/God, de Heer van de twee werelden.

Vrede zij met u "Um El Bushra" en op alle volgelingen voor de dag van verschijning in de tijd van de discussie voor de tijd van verschijning, degenen die zag de waarheid in het bericht en degenen die Allah/God heeft benoemd om deze zaak te delen.

De positie van de wetende mensen onder jullie, is groot mijn lieve volgelingen, ik zweer bij Allah/God als ik niet voor jullie een mogelijke verleiding had gevreesd, dan had ik jullie verteld over jullie ware positie, de positie van de wetende mensen van mijn volgelingen onder de naties op de dag van de verschijning.

Dit is omdat de hoogste van aanbiddingen en de meest superieure graad, de aanbidding van uw heer is, en de meest geëerde van de mensen zijn de moslims, en de meest geëerde van de moslims zijn de gelovigen, en de meest geëerde van de gelovigen zijn de vromen, en de meest geëerde van de vromen zijn de goede doeners en de meest geëerde van de goede doeners zijn de dicht bij Allah en de meest geëerde van de dicht bij Allah/God zijn de goddelijke dienaren van Allah/God, en de meest geëerde van de goddelijke dienaren van Allah/God zijn degenen die hem liefhebben en van wie hij houdt, de dierbaren van Allah/God, heer van de twee werelden, degenen die zichzelf de hemel verloochenden en dus werden zij als de meest geëerde bijeengebracht, en hun wordt verteld; uw heer heeft u in het boek beloofd, voor de vrome aanbidders zult u tevreden zijn. En toen u het genot van de hemel verloochende, zei uw imam: wij willen het grootste genot, uw ware belofte, en u bent de meest barmhartige van allemaal, dan zegt hun heer: u hebt de waarheid gesproken, daarom heb ik u geschapen, dit zijn degenen die door de profeten en de martelaren worden bewonderd, maar de meesten van hen weten het niet.

De meeste mensen overdrijven en vergroten de profeten en laten de middelen achter, om dichter bij Allah/God te komen en meer van hem te houden, en laten deze zaak aan hen (de profeten) over, daarom geloven de meeste mensen, terwijl ze partners tot Allah nemen, zelfs denken ze dat de profeet Mohamed (vrede zij met hem) hen van de waarheid had geadviseerd, als ze maar attent genoeg waren.

ومجلسهم لله عبادا ليسوا بأنبياء ولا شهداء يغبطهم النبيون والشهداء يوم القيامة بقربهم ومجلسهم من ربهم
"Voor Allah/God zijn er dienaren die geen profeten of martelaren zijn, bewonderd door de profeten en de martelaren op de dag des oordeels, vanwege hun nabijheid tot Allah/God" - HADITH

Uit de Koran kan ik hun graad met hun heer bewijzen. De bewuste van mijn volgelingen; uw liefde voor Allah/God is groter dan alles, u heeft geconcurreerd in het liefhebben van hem en het dichterbij komen en genieten van zijn grootste plezier in hem, maak nooit de profeten en de verwachte mahdi een middel tussen u en Allah/God zodat Allah/God uw graad niet verlaagt. Moge hij jullie harten reinigen van het nemen van partners met Allah/God.

Jullie zijn degenen wiens harten zich verzameld hebben in het liefhebben van Allah/God, zelfs als jullie elkaar niet kennen, omdat jullie uit verschillende plaatsen in de wereld komen. Weldra zal Allah/God jullie samenbrengen met de verwachte Imam Mahdi en jullie zullen uit verschillende plaatsen komen. U hebt gereageerd op de uitnodiging om het grootste plezier te bereiken, het plezier om Allah/God blij te maken met zijn dienaren, die plezier is groter dan de hemel, en dit is de reden waarom hij u heeft geschapen. Dus kunt u stabiliteit vinden voor ik zweer bij Allah/God de ene en enige God, niemand kan jullie bedriegen of verleiden (degenen die de waarheid van de grootste naam van Allah/God weten), dat is de beschrijving van hem, dat hij tevereden is met zijn dienaren, u weet dat dit de waarheid is, dat dit echt het grootste plezier is, groter dan de hemel zonder twijfel, en dit is omdat je werd bewust van dit, terwijl je nog steeds in deze wereld bent. Dat zijn degenen die hun heer echt en correct(juist) waarderen.

Als iemand hen zou vertellen: geef het ene atoom van je liefde voor Allah/God op en in ruil daarvoor zul je alles in de hemel en de aarde in dit leven bezitten en ook in het volgende leven. Dan zal hij dit alles verwerpen, en er de voorkeur aan geven om dat extra atoom van de liefde voor Allah/God te houden, en zo dichter bij Allah/God te zijn, en ernaar te streven om Allah/God tevreden te stellen met zijn hele schepping. Dat zijn degenen die Allah/God echt en juist hebben gewaardeerd. Je zult hun nieuws kennen op de dag dat de mensen opkomen voor hun Heer. Ik ken maar een paar van hen, van wie sommigen een blijde boodschap hebben ontvangen.

Vrede zij met alle boodschappers en alle dank gaat naar Allah/God

Uw broer Imam Mahdi Nasser Mohamed ELyemeni...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحيم وسلامُ على المُرسلين والحمدُ لله رب العالمين)

ويا أم البُشرى سلام الله عليكم وعلى كافة الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور الذين صدقوا البيان الحق للذكر فأشدوا أزري وأولئك أشركهم الله في أمري ولكن مقام الموقنين منهم بين يدي ربهم عظيم ويامعشر الأنصار والله لولا أخشى عليكم الفتنة أن تكبر عليكم البشرى لأخبرتكم عن مقام أنصار المهدي المنتظر بين الأمم يوم يقوم الناس لرب العالمين وذلك لان أسما العبادات وأرفعها درجات هي عبادتهم لربهم وأكرم الناس المًسلمين وأكرم المُسلمين المؤمنين وأكرم المُؤمنين المتقين وأكرم المُتقين الصالحين وأكرم الصالحين المُقربون وأكرم المُقربون الربانيين وأكرم الربانين قوم يحبهم ويحبونه أحباب رب العالمين حرموا على أنفسهم جنة ربهم ومن ثم تم حشرهم إلى الرحمن وفداً مُكرمون وقال لهم لقد وعد ربكم في محكم كتابه لعباده الصالحين أن يرضيهم فلما ابيتم نعيم جنة ربكم وقال إمامهم بل نُريد النعيم الأعظم منها ووعدك الحق وأنت ارحم الراحمين ثم يقول لهم ربهم صدقتم ولذلك خلقتكم أولئك يغبطهم الأنبياء والشهداء ولكن اكثركم لا يعلمون

بسبب المُبالغة في الأنبياء وترك الوسيلة لهم من دون الصالحين ولذلك لا يؤمن اكثرهم بالله إلا وهم مُشركون برغم ان محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم قد افتاهم بالحق لو كانوا يعقلون وقال عليه الصلاة والسلام ))

( ‏"‏إن لله عبادا ليسوا بأنبياء ولا شهداء يغبطهم النبيون والشهداء يوم القيامة بقربهم ومجلسهم من ربهم))

صدق عليه الصلاة والسلام وإني على إثبات درجاتهم عند ربهم من محكم القرآن لقدير وعلى الإلجام بالحق لجدير ويامعشر المُوقنين من الأنصار أحبوا الله أعظم من كل شئ وتنافسوا في حبه وقربه ونعيم رضوان نفسه وإياكم ان تجعلوا الأنبياء والمهدي المنتظر حداً بينكم وبين ربكم ثم يحبط الله عملكم وطهر الله قلوبكم من الشرك تطهيراً يامن أجتمعت قلوبكم في حُب الله وأنتم لم تعرفوا بعضكم كونكم من مناطق شتى في العالمين وقريباً يجمعكم الله بالإمام المهدي فيأتي بكم من مناطق شتى في العالمين يامن استجبتم للدعوة إلى تحقيق النعيم الأعظم نعيم رضوان الله على عباده وهو الأكبر من جنته ولذلك خلقكم فاثبتوا فوالله الذي لا إله غيره لا يستطيعوا فتنة من علم بحقيقة إسم الله الأعظم كافة آهل السماء وأهل الأرض وذلك لأنه علم علم اليقين أن حقيقة إسم الله الأعظم هو صفة رضوان نفس ربهم على عباده على عباده وعلموا انه حقاً هو النعيم الأعظم من جنته لا شك ولا ريب وذلك لانهم أدركوا ذلك وهم لا يزالون في الدُنيا أولئك قدروا ربهم حق قدره وأقسم بالله العظيم رب السماوات والأرض وما بينهم ورب العرش العظيم لو يُقال لأحدهم يافلان تنازل لي عن مثقال ذرة من حب الله وقربه ونعيم رضوان نفسه ولك مقابل ذلك ملكوت السماوات والأرض وملكوت الدُنيا والآخره وملكون الجنة التي عرضها السماوات والارض لرفضها جميعاً وفضل الذرة في حب الله وقربه لتحقيق نعيم رضوان نفسه على عباده أولئك قدروا الله حق قدره ولسوف تعلمون نبأهم يوم الدين يوم يقوم الناس لرب العالمين ولا أعلمهم إلا قليل ومنهم من سبقت لهم البشرى من ربهم وإنا لصادقون وسلامُ على المُرسلين والحمدُ لله رب العالمين )
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني